2012. június 22., péntek

Piros bogyós smoothie



Ez lesz abból, mikor a gyerek a tévében vagy újságban lát valamit, amit azonnal meg is akar enni. A smoothie-nak ezer változata létezik, a lényeg, minél több féle gyümölcsöt rakjunk össze egy pohárba.

Hozzávalók:

piros bogyós gyümölcsök (nálam fagyasztott változat)
1 banán
1 citrom kifacsart leve
1 kanál méz
270 ml kókusztej (ennyi fér nálunk egy dobozba)

Turmixgépbe dobáljuk a hozzávalókat, és jól összedolgozzuk őket. Ennyi. Szerintem méz nélkül is elég édes a banán miatt, de a gyerekeknek ez sose elég, tehát raktam bele azt is.

Joghurtevősöknek - amik mi nem vagyunk - kitűnő helyettesítő. Természetesen bármilyen más - akár friss, akár fagyasztott - gyümölccsel elkészíthető.


Én alapvetően a gyümölcslé alapú változatot szeretem, ami még egyszerűbb, mint a fenti:


Hozzávalók:

piros bogyós gyümölcsök
narancslé

Összeturmixoljuk a hozzávalókat, ha a gyümölcsök fagyasztottak voltak, akkor jégkockát sem igényel az italunk. Nyári melegben kitűnő uzsonna.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Etetem a családom © 2010

Blogger Templates by Splashy Templates